music player

Thursday 27 December 2012

LUCKY DAY !

 hey hey hey hey! rindu sama blog tade taip ini cerite . harinie rase macam dunie nie aku punyer . ya allah.. someone dar curik ati aku. aww aww aww!! haha . tadi kua nan die, tapi kan ibu aku pelik harinie, sebab nyer selalu nyer die susah nak bagi aku kua dengan sesapepon! tapi arinie, die bagi aku kua nan someone nie.. haa? why? why? eeiisshh . alhamdulillah . kepercayaan ibu terhadapku takkan pena aku khianati kan. cehh ! okay. tadi kua nan die, lokasi jaya jusco baru .die kate die pegi sane sekali jer? haa? hahaha? then, tengok wayang. mang tak rugi lahh tengok citer baru tuu yang jackie chan brlakon tuu . awwuum! so sweet. amek sit couple. huhu. abes wayang terus balik.. waa banyak epy sama lu lahh. mr.someone! now i really miss miss miss you so so much babe!
                                      to: apek :)

No comments:

Post a Comment